woensdag 3 december 2014

Shopped


Ja ja, het is weer van dat... Ik ben weer gaan shoppen en dit is het resultaat. Ik heb daar nu eenmaal geen speciale reden voor nodig. Gewoon zin om te shoppen en een Ici Paris XL in de buurt en ik ben vertrokken. 


Ik heb mezelf een vroeg kerstcadeautje gedaan en het mooie Petrouchka palet van Guerlain gekocht.  Er is elk jaar wel iets uit de vele kerstcollecties waar ik niet aan kan weerstaan en dit jaar was dat dit pareltje van Guerlain. Geef nu toe, welke beautylover kan hier nu aan weerstaan? 5 mooie oogschaduwkleuren en 4 blushes in zo een mooie compacte verpakking, ik was verkocht. 
Het tweede make-up item was een Le Blush Crème van Chanel in 63 Révélation.  Ik was al langer benieuwd naar de crèmeblushes van Chanel en heb mij eindelijk laten verleiden. Ik ging voor een vuilroze kleur en moet toegeven dat hij heeft nog niet teleurgesteld. 
L'Occitane is bij mij echt favoriet voor bad - en doucheproducten en ik was toe aan een nieuwe scrub. Ik koos voor de Amande Shower Scrub. Het is een vrij zachte scrub die ook wat schuimt als je hem uitwrijft, niet zo hydraterend als de andere scrubs van L'Occitane. 
Als laatste kocht ik nog een handcrème, ook van L'Occitane. De winter komt er nu toch echt aan en mijn handen zijn de laatste tijd heel droog. Ik smeer nu heel trouw elke avond deze handcrème, hopelijk zie ik rap verbetering. 

Guerlain Petrouchka palet: 77euro
Chanel Le Blush Crême 32.65euro
L'Occitane Scrub 13.50 euro
L'Occitane Handcreme  20.00 euro

Ps. Tot morgen is er weer -21% bij Ici Paris XL

Xx Aurelie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten