maandag 3 november 2014

Disco Nails


Bereid jullie maar voor op een hele post vol glitterig moois. Na mijn nieuwe favoriete lipstick laat ik jullie nu kennis maken met mijn nieuwe favoriete nagellak. Al een aantal weken draag ik deze op mijn nagels en ik vermoed dat dat nog een tijdje zo zal zijn. Deze nagellak is trouwens ideaal om je aandacht even af te leiden van dit triestige weer.


Maak kennis met Deborah Lippmann's Across The Universe. Een blauw lakje met groene, donkerblauwe en lichtblauwe glitter in verschillende groottes en vormen. 
Grote glitters, kleine glitters, zeshoekige glitters, het is één groot glitterfeest en dat zonder over the top te zijn. (of toch in mijn ogen)
Je hebt wel een vijftal laagjes nodig om hem zo dekkend te krijgen als op deze foto's en ik gebruik ook een topcoat zodat ik niet overal aan blijf hangen met de glitters. Een beetje geduld is dus wel nodig als je het gewenste resultaat wilt verkrijgen, maar dan ben je wel goed voor een vijftal dagen. Bij velen onder jullie zal dit waarschijnlijk langer zijn want mijn nagellak vliegt er altijd rap af. 
Ik ben dus heel content met mijn nieuwe nagellak, ik kan ernaar blijven kijken. Het doet mij denken aan de zee en de kleine zeemeermin of aan de hemel en de sterren. Wat waarschijnlijk meer de bedoeling was dan de zee...
Zoals gewoonlijk kunnen mijn foto's de werkelijke schoonheid van dit lakje niet vastleggen, maar geloof mij, it will blow your mind. 




20.95 euro bij BeautyQueen

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten