dinsdag 12 augustus 2014

Mijn MAC palet


Zoals jullie wel gemerkt hebben behoort MAC oogschaduw tot één van mijn favorieten. Aan zoveel keuze kan ik nu eenmaal niet weerstaan en het leek mij wel handig voor jullie als ik mijn favoriete kleuren even deelde. Kiezen was namelijk niet gemakkelijk en door de jaren heen heb ik een mooie verzameling opgebouwd, maar deze kleuren behoren toch wel tot mijn absolute top.


van links naar rechts:

Vanilla is een bijna matte highlighter, niet echt een must have maar kan wel voor een mooi effect zorgen.
Nylon: Een blinkende highlighter, ook wel beter bekend als de beste inner corner highlighter.
Arena: Een oranje basiskleur, laat blauwe ogen mooi uitkomen.
Naked Lunch & All That Glitters: Deze heb je zeker niet allebei nodig ze lijken enorm op elkaar allebei mooie basiskleuren die ik vaak gebruik. All That Glitters heeft wel een wat meer gouden peachy ondertoon.
Charcoal Brown: Charcoal Brown is een grijzig bruin, mooi in de crease, maar ook ideaal voor donkere wenkbrauwen
Patena: Aan de deuk kunnen jullie wel zien dat dit één van mijn lievelingskleuren is. Het is een mooie zacht gouden kleur. Ik gebruik hem vaak over het hele ooglid en dan een beetje Teddy oogpotlood uitgeblend.
Woodwinked: De perfecte kleur voor wanneer je wat gebruind bent in de zomer om die mooie bronzie glow mee te krijgen.
Omega: Dè wenkbrauwkleur voor mij.
Satin Taupe: Deze kleur gebruik ik bijna altijd als ik het wat chiquer wil hebben. Dit vooral in combinatie met Patena en dan Satin Taupe in de crease. Het is een paarsig bruine kleur met zilveren glitter in.
Amber Lights: Dit is een kleur die ik nog niet zo veel gebruikt heb, maar hij staat wel prachtig bij donkere huidjes. 
Soba: Soba draag ik in de winter over het hele ooglid voor een wat gouden lichte smokey.
Bronze: Mijn meest favoriete kleur ever! Dit is al mijn tweede exemplaar, mijn eerste was gebroken en hij gaf niet zo veel kleur meer af na een poging hem te maken. Bronze is zoals zijn naam zegt brons en laat blauwe ogen echt als de beste uitkomen.
Cork: Eigenlijk lijkt deze kleur heel hard op Soba maar hij is iets donkerder. Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar Soba. Je hebt ze zeker niet allebei nodig. 
Espresso: Iedereen heeft wel een matte donkerbruine kleur nodig in zijn pallet. Ik gebruik hem niet zo vaak op mezelf maar wel vel op anderen. Heel mooi om een bruine smokey mee te maken.

Voilà, dat was mijn  neutrale MAC palet. Geloof het of niet, ik heb er nog... Een kleine addict over here. Hopelijk heb ik jullie wat ideetjes kunnen geven om jullie palletten bij te vullen. 

Xx Aurelie







1 opmerking:

  1. Mooie oogschaduws! Zelf vind ik Jest de beste inner corner highlighter maar Nylon is natuurlijk iets meer berucht daarvoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen