zondag 27 april 2014

Dior Nude Tan Transat Edition

Dior brengt altijd prachtige collecties uit en ook deze zomer stelt het merk niet teleur. Hun collectie draait volledig rond de marine en wow, wat hebben ze dat weer goed gedaan. Ik moest weer eens keuzes maken en uiteindelijk ben ik voor de highlighter gegaan. Want zeg nu eerlijk wie kan deze beauty nu weerstaan?

Ik bedoel maar, kijk er gewoon eens naar... Wil je deze nu niet ook in je collectie? De poeder met het leuke touwenpatroontje (told you, marine) komt in de altijd prachtige diorverpakking. Het luxueuze zilveren doosje met daarop de diorprint. Meer heb je eigenlijk niet nodig om menig beautyhart sneller te doen slaan.
Je krijgt ook een klein poederborsteltje, dat best goed is van kwaliteit. Het is eens wat anders dan de anders zo nutteloze applicators.
Het product zelf valt bij mij ook wel best in de smaak. Het gaat hier om een heel fijn gemalen poeder waardoor het bijna een soort gel of crème lijkt, maar dan ook weer niet. Geen idee hoe ze deze vreemde structuur hebben weten te vervaardigen met alleen maar poeder, maar I like.
Ik moet jullie wel waarschuwen: deze highlighter is niet voor mietjes, highlighten zal hij. Het is dan ook aan te raden om hem met een lichte hand aan te brengen, anders kan je al snel in een twilight personage veranderen.
Nu voor mij is dit geen probleem want ik hou gewoon van sparkly stuff...
De prijs is er wel eentje om over na te denken want dit doosje kost maar liefst 57euro. (bij ici paris) Ligt het aan mij of maken ze die dingen elk jaar weer wat duurder?

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten