donderdag 13 februari 2014

Waar ben ik geweest?


Oh dear, alweer meer dan 2 weken niets meer van mij laten weten... Blijkbaar ben ik niet zo goed in mijn beloftes houden. Mijn voornemens waren goed bedoeld maar de uitvoering ervan liet toch te wensen over. Vorige week was het lesvrije week en normaal had ik wel enkele posts klaarstaan maar door tijdgebrek (lees: ondermaatse planning van mijn kant) is er dan toch niets online verschenen. Misschien vroegen sommigen onder jullie zich wel af waar ik gebleven was dus:

Eerst en vooral was het lesvrije week en voor mij betekent dat meestal: skivakantie! Ik doe niets liever dan naar de sneeuw gaan en hele dagen snowboarden. (liefst met de zon in het gezicht, maar dat lukt meestal niet) De skivakantie was fantastisch: de sneeuw lag goed, de zon scheen enkele dagen en ik werd maandag al omver geskied en heb daarbij mijn nek verstuikt. Bye bye sneeuwpret...




Op de laatste dag van de vakantie werd ik ook nog eens ziek dus dat maakte mijn reis al helemaal compleet. Mijn dagen zijn nog altijd gevuld met hoofdpijn, koude rillingen, snotteren en héél véél zakdoeken. Je kan het je misschien wel inbeelden dat ik niet echt veel zin had om achter mijn computer te vertoeven. Ik hoop dat ik vanaf nu mij wat beter aan mijn beloftes kan houden en wat meer zal schrijven. 


xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten