maandag 24 februari 2014

Bobbi Brown Corrector

Je weet pas dat je een product echt graag gebruikt als je nog voor het pan heeft geraakt al naar de winkel stormt om een nieuw exemplaar aan te schaffen. Stel je voor dat je zonder komt te zitten? Van het gedacht alleen al krijg je hartkloppingen en begin je te hyperventileren. Oké het is misschien wat gedramatiseerd maar Bobbi Brown's corrector is echt zo'n onmisbaar product voor mij.


Oh waar moet ik ook maar beginnen met deze beauty? Ik nam deze mee uit Londen maar had hem al een hele tijd op het oog. Mijn zoektocht naar de perfecte concealer begon een aantal jaar geleden toen ik een boel allergieën en daarbij ook donkere kringen onder mijn ogen kreeg. Wanneer ik zonder make-up de deur uitga weet iedereen mij te vertellen hoe moe ik er wel niet uitzie.
Ik vond niets dat ze bedekte zonder kilo's product te moeten opsmeren en had dat eigenlijk al een beetje geaccepteerd. Maar toen kwam deze in mijn leven en sindsdien ben ik verliefd.
Ik heb maar een klein beetje nodig en weg zijn die blauwe verkleuringen, instant wakkere ogen. De crème is voor mij net goed en kruipt niet in de droogtelijntjes. De verpakking mooi strak, compact en hij heeft een spiegeltje voor als je even onderweg moet bijwerken.
Eigenlijk is het de bedoeling dat je deze onder je concealer draagt, maar regels zijn er om te breken, niet? Gewoon overdag draag ik deze zonder iets over en dat werkt perfect. (een echte rebel over here)


Oh Bobbi Brown Corrector, you stole my heart please never leave me, or get discontinued.
ps. Ik gebruik de kleur Light Bisque, we are a match made in heaven!

Bobbi Brown Corrector € 28.00 bij Parfuma

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten