woensdag 9 oktober 2013

things I ❤: Maybelline Color Tattoo 24HR



Sommige producten zijn zo'n goede ontdekking dat ze een geheel eigen post verdienen en dit is er zo één. Persoonlijk ben ik een blog-addict, yes I confess... Ik lees veel te veel blogs. Het heeft echter ook zo zijn voordelen, als je een bepaald product telkens maar ziet terugkomen dan MOET het wel goed zijn. De Maybelline Color Tattoo 24HR is zo'n product.

Ik heb er een paar aangeschaft en de kleur On and on Bronze is nu al favoriet. Het is nog maar enkele weken in gebruik en nu al is er een flinke deuk in, om eerlijk te zijn is dat een prestatie...
Altijd wanneer ik geen zin heb om veel moeite te doen kies ik voor dit potje.
Ik heb hier ook al een look mee gemaakt die je hier kan terugvinden.


Ze drogen snel dus als je ze heel precies wil aanbrengen of nog een beetje wil aanpassen zul je niet te lang moeten wachten.
Ze blijven super lang zitten, een hele dag zonder te vervagen en ook tijden het uitgaan presteren ze goed, en we weten allemaal dat dat niet gemakkelijk is.
Nog een pluspunt is dat ze niet in de crease kruipen, dus geen vervelende streepjes in de plooi van je oog.
Oh ja en ze kosten maar  €9.99! WIN!

bovenste kleur: On and on Bronze, onderste: Permanent Taupe

Samengevat: I like LOVE!
PS. Een look met de 2e oogschaduw komt er zeker nog aan.

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten