vrijdag 4 oktober 2013

MAC Fluidline Deliciously Rich

In mijn shoplog liet ik deze al zien en voor ze allemaal de deur uit zijn wil ik nog even mijn gedacht zeggen over de MAC Fluidlline in Deliciously Rich. 
De Fluidlines van MAC zijn heel bekend dit is een Limited Edition in een goudbruine kleur. Er zitten heel wat glittertjes verwerkt in deze fluidline.

Persoonlijk vind ik dit niet echt een musthave dus van mij moet je niet naar de winkel gaan hollen om het laatste exemplaar in je handen te krijgen.
De glitter kan wel voor wat problemen zorgen met fall-out (glittertjes die op andere plaatsen terechtkomen dan je ogen, soooo not fancy!) en echt gemakkelijk aan te brengen is hij ook niet. Ik had heel wat moeite om een mooi lijntje te maken.
Wel laat hij mijn blauwe ogen goed uitkomen en als oogschaduw is hij ook wel te gebruiken mits enige handigheid in het gelijkmatig verdelen...



Hierboven heb ik hem gebruikt als eyeliner, mijn excuses voor het extreem grote oog.



Hier heb ik hem gebruikt als oogschaduw, zo blijft hij wel heel goed zitten.
Je kan deze waarschijnlijk nog wel vinden in de MAC shops en je betaalt er zo'n €18.00 voor, ik ben niet echt laaiend enthousiast maar je kan beter zelf eens een kijkje nemen. ;)

X Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten