zondag 15 september 2013

Shoplog #1




Ter gelegenheid van de geboorte van mijn eerste blog (oh ja een goed excuus om te shoppen!) heb ik enkele producten van mijn verlanglijstje geschrapt en aan mijn collectie toegevoegd.

Als eerste was de MAC aan de beurt sinds ongeveer een jaar mijn favoriete plaats om make-up in te slaan. Ik was geïnteresseerd in de fluidline in Gilt Gourmet (een geelgouden kleur uit de nieuwe Indulge collectie en dus limited edition) maar ik ben op aanraden van de make-up artist voor de Dilicously Rich gegaan. Zij vond namelijk dat de Gilt Gourmet een te chunky glitter had om als eyeliner te gebruiken maar hij is natuurlijk perfect bruikbaar als basis. Verder heb ik uit de MAC-store nog een eye khol meegenomen in de kleur Powersurge.


MAC fluidline in Dillicously Rich 18euro & MAC eye kohl in Powersurge 15.50euro

De volgende stop was Beauty-Queen, mijn favoriete plaats om nagellak in te slaan. Deze keer liet ik tot mijn verbazing de vele nagellakjes links liggen en ben ik voor de bumble and bumble thickening hairpsray en de highlighter Mary-Lou Manizer van the Balm gegaan.

Mary-Lou Manizer van the Balm 18eur, b&b thickening hairspray 27euro bij Beauty Queen in Gent

Als laatste was de Ici Paris aan de beurt daar kreeg ik EINDELIJK de clarisonic te pakken. Dus iedereen die er net als ik al lang op zit te wachten, ren naar de dichtstbijzijnde Ici Paris want hij is er eindelijk!

Clarisonic 145,25euro bij Ici Paris

x Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten