zaterdag 21 september 2013

NOTD #2 bringing the summer back



Vorig jaar bracht Dior prachtige kleuren nagellak uit met de zomercollectie en daar zat ook mijn favoriet voor de rest van de zomer bij.



Meet Dior Aloha, aan het einde van de zomer had ik al meer dan de helft van dit potje opgebruikt en ik ben het dan ook iets zuiniger gaan gebruiken uit schrik dat het op zou gaan.


Mijn vreugde was dan ook groot toen ik dit jaar in de ici paris mijn lievelingskleurtje weer zag blinken in de nagellakkast van de winkel.
Dior Aloha is een Oranje kleur die naar het rode toe neigt, een happy summery kleur en nog steeds favoriet.
Je kan hem vinden in Ici Paris XL voor €22,30.


Wil je een longlasting resultaat dan is het zeker aangeraden om een basecoat en een topcoat te gebruiken. Ik heb die van essie gebruikt.


xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten